Wyposażenie biura, a efektywność pracowników

Wielu właścicieli firm zastanawia się, co zrobić, by podnieść efektywność swoich pracowników. Oprócz odpowiedniego systemu motywacyjnego duże znaczenie ma tu wyposażenie biura, do którego zwykle nie przywiązujemy szczególnej uwagi. Jeśli nieco je dopracujemy, nasza firma może działać o wiele sprawniej.

 

Tymczasem praktyka pokazuje, że komfortowe warunki pracy pozwalają nam lepiej wywiązywać się ze swoich zadań. Bez względu na to, na jakim stanowisku pracujemy, chcemy czuć się w pracy wygodnie i komfortowo.

 

Należy więc zadbać o to, by wyposażenie biura było przystosowane do potrzeb jego użytkowników. Osoba, która spędza większość dnia, pracując na komputerze powinna mieć inne stanowisko pracy niż ta, która zajmuje się ręcznym uzupełnianiem dokumentów.

 

Na komfort pracy wpływają też detale, takie jak zdjęcie dzieci ustawione na biurku, czy możliwość korzystania z własnej ulubionej myszki. W pewnych względach warto ustąpić pracownikom po to, by zapewnić sobie większą efektywność z ich strony.

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • MySpace
  • Twitter